Jump to content

Halo Infinite „este de vină” pentru lansarea dezastruoasă a lui Battlefield 2042


Virus

Recommended Posts

1. Nume stire:Halo Infinite „este de vină” pentru lansarea dezastruoasă a lui Battlefield 2042
2. Link stire:https://zonait.ro/halo-infinite-vs-battlefield-2042/
3. Descriere stire:Battlefield 2042 s-a aflat în cădere liberă încă din beta-ul anului trecut, iar de atunci lucrurile au degenerat. Din cauza stării incomplete a jocului și din lipsa suportului și conținutului post-launch, zeci de mii de jucători au bombardat jocul cu recenzii negative pe Steam și au semnat o petiție prin care își cer restituirea banilor. Asta a condus la trei constatări:

  1. Petiția se prea poate să depășească pragul de 250 de mii de semnături (la momentul actual au fost atinse 212 mii de semnături);
  2. Battlefield 2042 este al doilea cel mai prost cotat joc de pe Steam;
  3. EA „dă vina” pe Halo Infinite pentru că jocul celor de la DICE este atât de nasol.

Bine, poate sună cam exagerat, doar că nu știu cât de eficient și înțelept este să-ți compari produsul cu alt joc atunci când creația ta nu se ridică la înălțimea așteptărilor fanilor. Aici, părerile sunt împărțite în departamentul EA, iar un membru important al echipei este cel care a venit cu această remarcă bizară.

Laura Miele ocupă poziția de Chief Studios Officer în cadrul EA și a participat la o ședință a companiei pentru a discuta despre starea lui Battlefield 2042. Miele și alți executivi sunt de acord cu faptul că jocul a avut și are probleme serioase, dar alte voci opinează că noul BF este stabil și că primele impresii au fost favorabile. Toate bune și frumoase, până când a fost adusă în discuție lansarea-supriză a componentei multiplayer pentru Halo Infinite.

Battlefield 2042 își caută țap ispășitor

Jocul celor de la 343 Industries a fost considerat mai stabil și mai retușat spre deosebire de oceanul de bug-uri care se numește Battlefield 2042. Această comparație a fost nevaforabilă pentru EA și DICE, care au un istoric privind motorul Frostbite și primele zile problematice după lansarea fiecărui titlu Battlefield.

Nici Halo Infinite nu a fost și este un sfânt. Și acesta suferă de anumite probleme și incongruențe, dar asta nu înseamnă că ar fi nici măcar într-o mică măsură vinovat pentru eșecul 2042. La final de zi, reprezentanții au ajuns la concluzia că fiasco-ul este reprezentat de multitudinea de bug-uri, de design-ul și alegerile făcute în ceea ce privește jocul și, evident, de faptul că nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor jucătorilor. Well, asta e, niciodată n-o să mă deranjeze să revin la Battlefield 3 și 4 atunci când am chef de un Frostbite Engine mai stabil.

Link to comment
Share on other sites

  • 15
  • 174
  • 7
×
×
  • Create New...